måndag 1 april 2019

1 april

Jag hade faktiskt en liten tanke om att dra till med ett aprilskämt, men jag tänkte om. Det är för simpelt.

Jag hade tänkt skriva om att jag beslutat mig för att avsluta bloggandet - till stor del på grund av att man kopierat upp en del på en facebooksida. Det kränkte min person och att man dessutom hade åsikter om vad jag skriver eller mer vad jag inte skriver.

Ett blogginlägg är inte en instagrambild med eventuell text, inte heller ett facebookinlägg. Var och en bloggare har sin vision om vad de vill med sin blogg. Den kan vara mycket privat eller försök till påverkan.

För min del har det alltid varit lite av en kul grej att blogga. Inläggen hjälper mig att hålla koll på händelser i mitt liv, banala saker som resor, handarbeten och aktuell nonsens.

Min stil är ironiskt humoristisk med allvarliga undertoner ibland, men oftast mycket personlig. Det innebär inte att ni kan säga att ni känner mig utan och innan. Jag väljer själv vad jag publicerar och jag är framför allt inte ute för att debattera kommunens väl och ve. Det finns andra fora för det.

Men nu är det förstås så att jag inte kommer att sluta, för det kan ingen annan få mig att göra. Jag bestämmer själv hur länge jag håller på och stöter jag på motgångar är det mer så att jag triggas av det. Sorry vaan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar