måndag 24 juli 2017

Veckan som gått

Ja, inte kan man skryta på vädret. Jag tackar dock att sommarstugan är i lä för nordanvinden. Soliga dagar har det varit riktigt skönt.

Jakobs dagar innebar för ovanlighetens skull att vi missade båda Jaromatcherna, men det gick inte ihop med rivningsprojektet och jag hade inte lust.

Men KAJ missade vi inte! De levererade som vanligt och jag hoppas innerligen att vi får dem till Nordiska träffen för seniordansledarna i Lojo nästa sommar. Det skulle sitta fint med Tango taas och "dansbandslåten".

Jag tog ett varv på Gammaldagsmarknaden, men öppnade bara plånboken för semlor och kanelbullar. Men jag uträttade andra ärenden som att beställa nya solglasögon och inhandla vita festskor.

Oj, jag tänkte glömma att vi faktiskt gick en vandring i Skataträdgårdarna på torsdag och jag fick använda min Marimekkoklänning som man uppmanade till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar