fredag 31 augusti 2018

Ljuva veckoslutet

Åh, va skönt att kunna fortsätta stugsäsongen ännu! Jag hade räknat med renoveringsjobb hos minstingen, men han behövde också vila.

Jag har ett litet uppdrag imorgon, men startar från grannkommunen i stället.

Inget hindrar att man tänder några extra ljus inne i stugan när skymningen faller. Det behövs några ljuspunkter efter dagens chock då jag öppnade dokumentet med protokollet jag skrev på gårdagens möte i Helsingfors.

Jag vet med hundra procents säkerhet att jag flera gånger sparade under mötet, men nu var bara ursprungsagendan kvar. Det har aldrig hänt förut och jag överväger att återgå till papper och penna. Troligtvis har det blivit strul då jag inte hade kopplat in Bill, min externa hårdskiva, varifrån ursprunget plockats. Sonen konstaterade lugnt att "skrivbordet" inte är någon hårdskiva.

Men nog har jag tidigare gjort så här och med gott resultat!!!

Jag behöver lite stugfrid för att lugna nerverna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar