onsdag 5 februari 2020

Pyttelitet inläggsfrö

Jag brukar ibland ta något foto som jag senare planerar blogga om. Nu har den stunden kommit att några pyttegrejs ska få lite uppmärksamhet.

Man vill följa med sin tid och skaffa sig vissa attiraljer som känns behövliga, men framför allt färggranna och proffsiga. Jag har således investerat i små maskmarkörer i plast.

Jag köpte första bästa påse och var inte nöjd med de grälla färgerna, illgrönt och gredelint. Men de gjorde förstås det de skulle göra.


När jag vid ett senare tillfälle köpte garn på nätet, såg jag en påse med mer tilltalande färger och fastän jag egentligen inte hade behov av fler, tyckte jag att mitt liv skulle bli så mycket mer tillfredsställande om jag fick lite skönare färger. Investeringen var dessutom inte stor ...


Nu känner jag mig mycket lyckligare då jag ska fästa en ny markör i stickningen och får fundera en stund vilken färg jag ska välja ...

Ibland behövs det inte mycket för att leva lyxliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar