söndag 24 maj 2020

På tankenivå

Det verkar som om min inbyggda lättja mer och mer tar överhanden. I tankarna planerar jag blogginlägg, men jag tycks inte komma till skott. Dessutom glömmer jag en del eller så blir de inaktuella.

Men jag vill absolut berätta om den trevliga överraskning jag fick en kort tid efter morsdagen. Och foton har jag sparat.

Det började med att min dotter från Nepal meddelade mig att jag kommer att få nånting av henne. En tid senare fick jag ett meddelande där hon frågade om jag fått nån avisering från posten. Nej, men vi känner till postgången ...

Nåväl, A skickade mig koden och jag frågade i butiken som har hand om postservicen. Jo, paketet hade kommit dagen innan och jag kunde få det direkt.

Väl hemma började jag långsamt öppna paketet och dokumenterade varje steg med ett foto. A var nämligen väldigt nyfiken på innehållet eftersom det var beställt direkt från Nederländerna och det var ett mycket personligt paket.

So here we go ...






... och chokladen var jättegod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar