onsdag 8 januari 2020

2020

Jag tycks ha fått skrivkramp när vi gått över gränsen till det nya tjugotalet. Fastän jag är glad för årsskiftet. Det är så mycket roligare att skriva 20 än 19.

Den här veckan har mina grupper inlett vårterminen. Det är ganska tidig start och jag märker att alla deltagare inte riktigt uppfattat att vi börjat. Jag är åtminstone glad över att tvingas röra på mig lite mer, för latmasken har fått övertaget.

Det är så mycket roligare att sitta och sticka och antingen har det regnat, varit för halt eller varit för blåsigt ...

Inga goda föresatser och löften dock inför det nya året. Jag tar en dag i sänder och konstaterar att en del blir bättre och en del sämre.

Årets första kommunala möte för min del avklarades ikväll och imorgon vill Österbottens förbund informera mig och andra om landskapsplan 2040. Känns nog lite overkligt - inte är det sannolikt att jag upplever den dagen ...

Men jag tröskar vidare i vardagen och gläds åt de små lyckostunderna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar